Työnäyte I Bohemia Kukka

Bohemia Kukka on turkulainen kukkakauppa, joka tarjoaa uniikkeja kukka-asetelmia ja järjestää inspiroivia kukkaworkshoppeja.

Lue alta tarina siitä miten täytimme Bohemia Kukan järjestämän kukkaworkshopin somemainonnalla - vain 10 päivässä.

Projektin tyyppi

Somemainonta

Alusta

Facebook & Instagram

Bohemia Kukka X Moody

Bohemia Kukka on turkulainen kukkakauppa, joka tarjoaa uniikkeja kukka-asetelmia ja järjestää inspiroivia kukkaworkshoppeja.

Yhteistyön tavoitteena oli lanseerata uusi workshop-palvelu ja sinne houkuteltua paikallisia asukkaita somemainonnan avulla.

Mainosten A/B testaus

Aloitimme mainostuksen tekemällä A/B-testin muutamilla mainoskuvilla Metan liidimainosten avulla. Mainoksissa käytimme kauniita kuvia kukka-asetelmista sekä workshopeista, jotka välittivät tapahtumien tunnelmaa ja osallistujien hyvää fiilistä. Aloitamme somemainonnan aina A/B-testaamalla useita hiottuja mainostekstejä erilaisilla mainoskuvilla, jotta saadaan dataa siitä, millaiset mainoskuvat ja -tekstit antavat parhaat tulokset käytettävälle mainosbudjetille.

Myyntipolun optimointi

Rakensimme nopean liidipolun, jossa mainoksesta siirryttiin helposti workshopin ilmoittautumiseen. A/B-testien avulla löysimme toimivimmat mainosversiot, jotka herättivät tunteita, toivat esiin tapahtuman ainutlaatuisuuden ja veivät asiakkaan sujuvasti ilmoittautumiseen.

Tulokset

A/B-testaus oli avainasemassa kampanjan onnistumisessa. Testaamalla erilaisia mainoskuvia -ja tekstejä pystyimme tunnistamaan, mitkä yhdistelmät resonoivat parhaiten kohdeyleisön kanssa. Tämä lähestymistapa mahdollisti tehokkaan budjetin käytön ja parhaan mahdollisen hinnan liidille. Somessa mainostetut workshopit tuottivat myyntiä kokonaisuudessaan 960 euroa, mikä ylitti mainontaan käytetyn budjetin (388,53 euroa) lähes kaksinkertaisesti. 

Lopputulos

Lopputuloksena syntyi moderni, käyttäjäystävällinen ja hakukoneoptimoitu verkkosivusto, joka tukee Rakennus Raution liiketoiminnan kasvua. Asiakkaiden on nyt helpompi löytää palvelut ja pyytää tarjouksia, mikä näkyy suoraan yhteydenottojen määrän kasvuna. 

Katso alta tarkempaa dataa kampanjasta

Kampanjat

Jirawat Matchim

+358 942 704 268

jira@moody.fi

Asiakkuudet

Juha Uusivirta

+358 942 704 268

juha@moody.fi

Moody Mediapalvelut Oy

3168487-1

Osuusmyllynkatu 7

33700, Tampere

Logo

Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Kampanjat

Jirawat Matchim

+358 942 704 268

jira@moody.fi

Asiakkuudet

Juha Uusivirta

+358 942 704 268

juha@moody.fi

Moody Mediapalvelut Oy

3168487-1

Osuusmyllynkatu 7

33700, Tampere

Logo

Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Kampanjat

Jirawat Matchim

+358 942 704 268

jira@moody.fi

Asiakkuudet

Juha Uusivirta

+358 942 704 268

juha@moody.fi

Moody Mediapalvelut Oy

3168487-1

moody@moody.fi

2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Kampanjat

Jirawat Matchim

+358 942 704 268

jira@moody.fi

Asiakkuudet

Juha Uusivirta

+358 942 704 268

juha@moody.fi

Moody Mediapalvelut Oy

3168487-1

moody@moody.fi

2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Kampanjat

Jirawat Matchim

+358 942 704 268

jira@moody.fi

Asiakkuudet

Juha Uusivirta

+358 942 704 268

juha@moody.fi

Moody Mediapalvelut Oy

3168487-1

moody@moody.fi

2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Työnäyte I Bohemia Kukka

Työnäyte
Bohemia Kukka

Työnäyte I Bohemia Kukka

Työnäyte
Bohemia Kukka

Työnäyte I Bohemia Kukka

Työnäyte
Bohemia Kukka

Bohemia Kukka on turkulainen kukkakauppa, joka tarjoaa uniikkeja kukka-asetelmia ja järjestää inspiroivia kukkaworkshoppeja. Lue alta tarina siitä miten täytimme Bohemia Kukan järjestämän kukkaworkshopin somemainonnalla - vain 10 päivässä.

Bohemia Kukka on turkulainen kukkakauppa, joka tarjoaa uniikkeja kukka-asetelmia ja järjestää inspiroivia kukkaworkshoppeja.


Lue alta tarina siitä miten täytimme Bohemia Kukan järjestämän kukkaworkshopin somemainonnan avulla - vain 10 päivässä.

Bohemia Kukka on turkulainen kukkakauppa, joka tarjoaa uniikkeja kukka-asetelmia ja järjestää inspiroivia kukkaworkshoppeja. Lue alta tarina siitä miten täytimme Bohemia Kukan järjestämän kukkaworkshopin somemainonnan avulla, vain 10 päivässä.

Bohemia Kukka on turkulainen kukkakauppa, joka tarjoaa uniikkeja kukka-asetelmia ja järjestää inspiroivia kukkaworkshoppeja.


Lue alta tarina siitä miten täytimme Bohemia Kukan järjestämän kukkaworkshopin somemainonnan avulla - vain 10 päivässä.

Bohemia Kukka on turkulainen kukkakauppa, joka tarjoaa uniikkeja kukka-asetelmia ja järjestää inspiroivia kukkaworkshoppeja. Lue alta tarina siitä miten täytimme Bohemia Kukan järjestämän kukkaworkshopin somemainonnan avulla - vain 10 päivässä.

Bohemia Kukka on turkulainen kukkakauppa, joka tarjoaa uniikkeja kukka-asetelmia ja järjestää inspiroivia kukkaworkshoppeja. Lue alta tarina siitä miten täytimme Bohemia Kukan järjestämän kukkaworkshopin somemainonnan avulla - vain 10 päivässä.

Projektin tyyppi

Somemainonta

Alusta

Facebook & Instagram

Facebook & IG

Bohemia Kukka X Moody

Bohemia Kukka X Moody

Bohemia Kukka X Moody

Bohemia Kukka X Moody

Bohemia Kukka on turkulainen kukkakauppa, joka tarjoaa uniikkeja kukka-asetelmia ja järjestää inspiroivia kukkaworkshoppeja. Yhteistyön tavoitteena oli lanseerata uusi workshop-palvelu ja sinne houkuteltua paikallisia asukkaita somemainonnan avulla.

Bohemia Kukka on turkulainen kukkakauppa, joka tarjoaa uniikkeja kukka-asetelmia ja järjestää inspiroivia kukkaworkshoppeja. Yhteistyön tavoitteena oli lanseerata uusi workshop-palvelu ja sinne houkuteltua paikallisia asukkaita somemainonnan avulla.

Bohemia Kukka on turkulainen kukkakauppa, joka tarjoaa uniikkeja kukka-asetelmia ja järjestää inspiroivia kukkaworkshoppeja.


Yhteistyön tavoitteena oli lanseerata uusi workshop-palvelu ja sinne houkuteltua paikallisia asukkaita somemainonnan avulla.

Bohemia Kukka on turkulainen kukkakauppa, joka tarjoaa uniikkeja kukka-asetelmia ja järjestää inspiroivia kukkaworkshoppeja. Yhteistyön tavoitteena oli lanseerata uusi workshop-palvelu ja sinne houkuteltua paikallisia asukkaita somemainonnan avulla.

Mainosten A/B testaus

Mainosten A/B testaus

Mainosten A/B testaus

Mainosten A/B testaus

Aloitimme mainostuksen tekemällä A/B-testin muutamilla mainoskuvilla Metan liidimainosten avulla. Mainoksissa käytimme kauniita kuvia kukka-asetelmista sekä workshopeista, jotka välittivät tapahtumien tunnelmaa ja osallistujien hyvää fiilistä. Aloitamme somemainonnan aina A/B-testaamalla useita hiottuja mainostekstejä erilaisilla mainoskuvilla, jotta saadaan dataa siitä, millaiset mainoskuvat ja -tekstit antavat parhaat tulokset käytettävälle mainosbudjetille.

Aloitimme mainostuksen tekemällä A/B-testin muutamilla mainoskuvilla Metan liidimainosten avulla. Mainoksissa käytimme kauniita kuvia kukka-asetelmista sekä workshopeista, jotka välittivät tapahtumien tunnelmaa ja osallistujien hyvää fiilistä.


Aloitamme somemainonnan aina A/B-testaamalla useita hiottuja mainostekstejä erilaisilla mainoskuvilla, jotta saadaan dataa siitä, millaiset mainoskuvat ja -tekstit antavat parhaat tulokset käytettävälle mainosbudjetille.

Aloitimme mainostuksen tekemällä A/B-testin muutamilla mainoskuvilla Metan liidimainosten avulla. Mainoksissa käytimme kauniita kuvia kukka-asetelmista sekä workshopeista, jotka välittivät tapahtumien tunnelmaa ja osallistujien hyvää fiilistä.


Aloitamme somemainonnan aina A/B-testaamalla useita hiottuja mainostekstejä erilaisilla mainoskuvilla, jotta saadaan dataa siitä, millaiset mainoskuvat ja -tekstit antavat parhaat tulokset käytettävälle mainosbudjetille.

Aloitimme mainostuksen tekemällä A/B-testin muutamilla mainoskuvilla Metan liidimainosten avulla. Mainoksissa käytimme kauniita kuvia kukka-asetelmista sekä workshopeista, jotka välittivät tapahtumien tunnelmaa ja osallistujien hyvää fiilistä.


Aloitamme somemainonnan aina A/B-testaamalla useita hiottuja mainostekstejä erilaisilla mainoskuvilla, jotta saadaan dataa siitä, millaiset mainoskuvat ja -tekstit antavat parhaat tulokset käytettävälle mainosbudjetille.

Aloitimme mainostuksen tekemällä A/B-testin muutamilla mainoskuvilla Metan liidimainosten avulla. Mainoksissa käytimme kauniita kuvia kukka-asetelmista sekä workshopeista, jotka välittivät tapahtumien tunnelmaa ja osallistujien hyvää fiilistä.


Aloitamme somemainonnan aina A/B-testaamalla useita hiottuja mainostekstejä erilaisilla mainoskuvilla, jotta saadaan dataa siitä, millaiset mainoskuvat ja -tekstit antavat parhaat tulokset käytettävälle mainosbudjetille.

Aloitimme mainostuksen tekemällä A/B-testin muutamilla mainoskuvilla Metan liidimainosten avulla. Mainoksissa käytimme kauniita kuvia kukka-asetelmista sekä workshopeista, jotka välittivät tapahtumien tunnelmaa ja osallistujien hyvää fiilistä.


Aloitamme somemainonnan aina A/B-testaamalla useita hiottuja mainostekstejä erilaisilla mainoskuvilla, jotta saadaan dataa siitä, millaiset mainoskuvat ja -tekstit antavat parhaat tulokset käytettävälle mainosbudjetille.

Myyntipolun optimointi

Myyntipolun optimointi

Myyntipolun optimointi

Myyntipolun optimointi

Rakensimme nopean liidipolun, jossa mainoksesta siirryttiin helposti workshopin ilmoittautumiseen. A/B-testien avulla löysimme toimivimmat mainosversiot, jotka herättivät tunteita, toivat esiin tapahtuman ainutlaatuisuuden ja veivät asiakkaan sujuvasti ilmoittautumiseen.

Rakensimme nopean liidipolun, jossa mainoksesta siirryttiin helposti workshopin ilmoittautumiseen. A/B-testien avulla löysimme toimivimmat mainosversiot, jotka herättivät tunteita, toivat esiin tapahtuman ainutlaatuisuuden ja veivät asiakkaan sujuvasti ilmoittautumiseen.

Rakensimme nopean liidipolun, jossa mainoksesta siirryttiin helposti workshopin ilmoittautumiseen. A/B-testien avulla löysimme toimivimmat mainosversiot, jotka herättivät tunteita, toivat esiin tapahtuman ainutlaatuisuuden ja veivät asiakkaan sujuvasti ilmoittautumiseen.

Rakensimme nopean liidipolun, jossa mainoksesta siirryttiin helposti workshopin ilmoittautumiseen. A/B-testien avulla löysimme toimivimmat mainosversiot, jotka herättivät tunteita, toivat esiin tapahtuman ainutlaatuisuuden ja veivät asiakkaan sujuvasti ilmoittautumiseen.

Tulokset

Tulokset

Tulokset

Tulokset

A/B-testaus oli avainasemassa kampanjan onnistumisessa. Testaamalla erilaisia mainoskuvia -ja tekstejä pystyimme tunnistamaan, mitkä yhdistelmät resonoivat parhaiten kohdeyleisön kanssa. Tämä lähestymistapa mahdollisti tehokkaan budjetin käytön ja parhaan mahdollisen hinnan liidille. Somessa mainostetut workshopit tuottivat myyntiä kokonaisuudessaan 960 euroa, mikä ylitti mainontaan käytetyn budjetin (388,53 euroa) lähes kaksinkertaisesti. 

A/B-testaus oli avainasemassa kampanjan onnistumisessa. Testaamalla erilaisia mainoskuvia -ja tekstejä pystyimme tunnistamaan, mitkä yhdistelmät resonoivat parhaiten kohdeyleisön kanssa. Tämä lähestymistapa mahdollisti tehokkaan budjetin käytön ja parhaan mahdollisen hinnan liidille.


Somessa mainostetut workshopit tuottivat myyntiä kokonaisuudessaan 960 euroa, mikä ylitti mainontaan käytetyn budjetin 388,53€ lähes kaksinkertaisesti. 

A/B-testaus oli avainasemassa kampanjan onnistumisessa. Testaamalla erilaisia mainoskuvia -ja tekstejä pystyimme tunnistamaan, mitkä yhdistelmät resonoivat parhaiten kohdeyleisön kanssa. Tämä lähestymistapa mahdollisti tehokkaan budjetin käytön ja parhaan mahdollisen hinnan liidille.


Somessa mainostetut workshopit tuottivat myyntiä kokonaisuudessaan 960 euroa, mikä ylitti mainontaan käytetyn budjetin (388,53 euroa) lähes kaksinkertaisesti. 

A/B-testaus oli avainasemassa kampanjan onnistumisessa. Testaamalla erilaisia mainoskuvia -ja tekstejä pystyimme tunnistamaan, mitkä yhdistelmät resonoivat parhaiten kohdeyleisön kanssa. Tämä lähestymistapa mahdollisti tehokkaan budjetin käytön ja parhaan mahdollisen hinnan liidille.


Somessa mainostetut workshopit tuottivat myyntiä kokonaisuudessaan 960 euroa, mikä ylitti mainontaan käytetyn budjetin 388,53€ reilusti.

A/B-testaus oli avainasemassa kampanjan onnistumisessa. Testaamalla erilaisia mainoskuvia -ja tekstejä pystyimme tunnistamaan, mitkä yhdistelmät resonoivat parhaiten kohdeyleisön kanssa. Tämä lähestymistapa mahdollisti tehokkaan budjetin käytön ja parhaan mahdollisen hinnan liidille.


Somessa mainostetut workshopit tuottivat myyntiä kokonaisuudessaan 960 euroa, mikä ylitti mainontaan käytetyn budjetin (388,53 euroa) lähes kaksinkertaisesti. 

A/B-testaus oli avainasemassa kampanjan onnistumisessa. Testaamalla erilaisia mainoskuvia -ja tekstejä pystyimme tunnistamaan, mitkä yhdistelmät resonoivat parhaiten kohdeyleisön kanssa. Tämä lähestymistapa mahdollisti tehokkaan budjetin käytön ja parhaan mahdollisen hinnan liidille.


Somessa mainostetut workshopit tuottivat myyntiä kokonaisuudessaan 960 euroa, mikä ylitti mainontaan käytetyn budjetin 388,53€ lähes kaksinkertaisesti. 

Katso alta tarkempaa dataa kampanjasta

Katso alta tarkempaa dataa kampanjasta

Katso alta tarkempaa dataa

Katso alta tarkempaa dataa kampanjasta

Lisää työnjälkeämme

Lisää työnjälkeämme

Lisää työnjälkeämme

Lisää työnjälkeämme

Lisää työnjälkeämme

Lisää työnjälkeämme

Kampanjat

Jirawat Matchim

+358 942 704 268

jira@moody.fi

Asiakkuudet

Juha Uusivirta

+358 942 704 268

juha@moody.fi

Moody

Mediapalvelut Oy

3168487-1

Osuusmyllynkatu 7

33700, Tampere

Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Kampanjat

Jirawat Matchim

+358 942 704 268

jira@moody.fi

Asiakkuudet

Juha Uusivirta

+358 942 704 268

juha@moody.fi

Moody

Mediapalvelut Oy

3168487-1

Osuusmyllynkatu 7

33700, Tampere

Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Kampanjat

Jirawat Matchim

+358 942 704 268

jira@moody.fi

Asiakkuudet

Juha Uusivirta

+358 942 704 268

juha@moody.fi

Moody Mediapalvelut Oy

3168487-1

Osuusmyllynkatu 7

33700, Tampere

Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Kampanjat

Jirawat Matchim

+358 942 704 268

jira@moody.fi

Asiakkuudet

Juha Uusivirta

+358 942 704 268

juha@moody.fi

Moody Mediapalvelut Oy

3168487-1

Osuusmyllynkatu 7

33700, Tampere

Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Kampanjat

Jirawat Matchim

+358 942 704 268

jira@moody.fi

Asiakkuudet

Juha Uusivirta

+358 942 704 268

juha@moody.fi

Moody Mediapalvelut Oy

3168487-1

Osuusmyllynkatu 7

33700, Tampere

Logo

Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Kampanjat

Jirawat Matchim

+358 942 704 268

jira@moody.fi

Asiakkuudet

Juha Uusivirta

+358 942 704 268

juha@moody.fi

Moody Mediapalvelut Oy

3168487-1

moody@moody.fi

Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Kampanjat

Jirawat Matchim

+358 942 704 268

jira@moody.fi

Asiakkuudet

Juha Uusivirta

+358 942 704 268

juha@moody.fi

Moody Mediapalvelut Oy

3168487-1

moody@moody.fi

Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään