Työnäyte I Bohemia Kukka
Bohemia Kukka on turkulainen kukkakauppa, joka tarjoaa uniikkeja kukka-asetelmia ja järjestää inspiroivia kukkaworkshoppeja.
Lue alta tarina siitä miten täytimme Bohemia Kukan järjestämän kukkaworkshopin somemainonnalla - vain 10 päivässä.


Projektin tyyppi
Somemainonta
Alusta
Facebook & Instagram
Bohemia Kukka X Moody
Bohemia Kukka on turkulainen kukkakauppa, joka tarjoaa uniikkeja kukka-asetelmia ja järjestää inspiroivia kukkaworkshoppeja.
Yhteistyön tavoitteena oli lanseerata uusi workshop-palvelu ja sinne houkuteltua paikallisia asukkaita somemainonnan avulla.
Mainosten A/B testaus
Aloitimme mainostuksen tekemällä A/B-testin muutamilla mainoskuvilla Metan liidimainosten avulla. Mainoksissa käytimme kauniita kuvia kukka-asetelmista sekä workshopeista, jotka välittivät tapahtumien tunnelmaa ja osallistujien hyvää fiilistä. Aloitamme somemainonnan aina A/B-testaamalla useita hiottuja mainostekstejä erilaisilla mainoskuvilla, jotta saadaan dataa siitä, millaiset mainoskuvat ja -tekstit antavat parhaat tulokset käytettävälle mainosbudjetille.
Myyntipolun optimointi
Rakensimme nopean liidipolun, jossa mainoksesta siirryttiin helposti workshopin ilmoittautumiseen. A/B-testien avulla löysimme toimivimmat mainosversiot, jotka herättivät tunteita, toivat esiin tapahtuman ainutlaatuisuuden ja veivät asiakkaan sujuvasti ilmoittautumiseen.
Tulokset
A/B-testaus oli avainasemassa kampanjan onnistumisessa. Testaamalla erilaisia mainoskuvia -ja tekstejä pystyimme tunnistamaan, mitkä yhdistelmät resonoivat parhaiten kohdeyleisön kanssa. Tämä lähestymistapa mahdollisti tehokkaan budjetin käytön ja parhaan mahdollisen hinnan liidille. Somessa mainostetut workshopit tuottivat myyntiä kokonaisuudessaan 960 euroa, mikä ylitti mainontaan käytetyn budjetin (388,53 euroa) lähes kaksinkertaisesti.
Lopputulos
Lopputuloksena syntyi moderni, käyttäjäystävällinen ja hakukoneoptimoitu verkkosivusto, joka tukee Rakennus Raution liiketoiminnan kasvua. Asiakkaiden on nyt helpompi löytää palvelut ja pyytää tarjouksia, mikä näkyy suoraan yhteydenottojen määrän kasvuna.
Katso alta tarkempaa dataa kampanjasta



2025, Kaikki oikeudet pidätetään

2025, Kaikki oikeudet pidätetään

2025, Kaikki oikeudet pidätetään
Työnäyte I Bohemia Kukka
Työnäyte
Bohemia Kukka
Työnäyte I Bohemia Kukka
Työnäyte
Bohemia Kukka
Työnäyte I Bohemia Kukka
Työnäyte
Bohemia Kukka
Bohemia Kukka on turkulainen kukkakauppa, joka tarjoaa uniikkeja kukka-asetelmia ja järjestää inspiroivia kukkaworkshoppeja. Lue alta tarina siitä miten täytimme Bohemia Kukan järjestämän kukkaworkshopin somemainonnalla - vain 10 päivässä.
Bohemia Kukka on turkulainen kukkakauppa, joka tarjoaa uniikkeja kukka-asetelmia ja järjestää inspiroivia kukkaworkshoppeja.
Lue alta tarina siitä miten täytimme Bohemia Kukan järjestämän kukkaworkshopin somemainonnan avulla - vain 10 päivässä.
Bohemia Kukka on turkulainen kukkakauppa, joka tarjoaa uniikkeja kukka-asetelmia ja järjestää inspiroivia kukkaworkshoppeja. Lue alta tarina siitä miten täytimme Bohemia Kukan järjestämän kukkaworkshopin somemainonnan avulla, vain 10 päivässä.
Bohemia Kukka on turkulainen kukkakauppa, joka tarjoaa uniikkeja kukka-asetelmia ja järjestää inspiroivia kukkaworkshoppeja.
Lue alta tarina siitä miten täytimme Bohemia Kukan järjestämän kukkaworkshopin somemainonnan avulla - vain 10 päivässä.
Bohemia Kukka on turkulainen kukkakauppa, joka tarjoaa uniikkeja kukka-asetelmia ja järjestää inspiroivia kukkaworkshoppeja. Lue alta tarina siitä miten täytimme Bohemia Kukan järjestämän kukkaworkshopin somemainonnan avulla - vain 10 päivässä.
Bohemia Kukka on turkulainen kukkakauppa, joka tarjoaa uniikkeja kukka-asetelmia ja järjestää inspiroivia kukkaworkshoppeja. Lue alta tarina siitä miten täytimme Bohemia Kukan järjestämän kukkaworkshopin somemainonnan avulla - vain 10 päivässä.





Projektin tyyppi
Somemainonta
Alusta
Facebook & Instagram
Facebook & IG
Bohemia Kukka X Moody
Bohemia Kukka X Moody
Bohemia Kukka X Moody
Bohemia Kukka X Moody
Bohemia Kukka on turkulainen kukkakauppa, joka tarjoaa uniikkeja kukka-asetelmia ja järjestää inspiroivia kukkaworkshoppeja. Yhteistyön tavoitteena oli lanseerata uusi workshop-palvelu ja sinne houkuteltua paikallisia asukkaita somemainonnan avulla.
Bohemia Kukka on turkulainen kukkakauppa, joka tarjoaa uniikkeja kukka-asetelmia ja järjestää inspiroivia kukkaworkshoppeja. Yhteistyön tavoitteena oli lanseerata uusi workshop-palvelu ja sinne houkuteltua paikallisia asukkaita somemainonnan avulla.
Bohemia Kukka on turkulainen kukkakauppa, joka tarjoaa uniikkeja kukka-asetelmia ja järjestää inspiroivia kukkaworkshoppeja.
Yhteistyön tavoitteena oli lanseerata uusi workshop-palvelu ja sinne houkuteltua paikallisia asukkaita somemainonnan avulla.
Bohemia Kukka on turkulainen kukkakauppa, joka tarjoaa uniikkeja kukka-asetelmia ja järjestää inspiroivia kukkaworkshoppeja. Yhteistyön tavoitteena oli lanseerata uusi workshop-palvelu ja sinne houkuteltua paikallisia asukkaita somemainonnan avulla.
Mainosten A/B testaus
Mainosten A/B testaus
Mainosten A/B testaus
Mainosten A/B testaus
Aloitimme mainostuksen tekemällä A/B-testin muutamilla mainoskuvilla Metan liidimainosten avulla. Mainoksissa käytimme kauniita kuvia kukka-asetelmista sekä workshopeista, jotka välittivät tapahtumien tunnelmaa ja osallistujien hyvää fiilistä. Aloitamme somemainonnan aina A/B-testaamalla useita hiottuja mainostekstejä erilaisilla mainoskuvilla, jotta saadaan dataa siitä, millaiset mainoskuvat ja -tekstit antavat parhaat tulokset käytettävälle mainosbudjetille.
Aloitimme mainostuksen tekemällä A/B-testin muutamilla mainoskuvilla Metan liidimainosten avulla. Mainoksissa käytimme kauniita kuvia kukka-asetelmista sekä workshopeista, jotka välittivät tapahtumien tunnelmaa ja osallistujien hyvää fiilistä.
Aloitamme somemainonnan aina A/B-testaamalla useita hiottuja mainostekstejä erilaisilla mainoskuvilla, jotta saadaan dataa siitä, millaiset mainoskuvat ja -tekstit antavat parhaat tulokset käytettävälle mainosbudjetille.
Aloitimme mainostuksen tekemällä A/B-testin muutamilla mainoskuvilla Metan liidimainosten avulla. Mainoksissa käytimme kauniita kuvia kukka-asetelmista sekä workshopeista, jotka välittivät tapahtumien tunnelmaa ja osallistujien hyvää fiilistä.
Aloitamme somemainonnan aina A/B-testaamalla useita hiottuja mainostekstejä erilaisilla mainoskuvilla, jotta saadaan dataa siitä, millaiset mainoskuvat ja -tekstit antavat parhaat tulokset käytettävälle mainosbudjetille.
Aloitimme mainostuksen tekemällä A/B-testin muutamilla mainoskuvilla Metan liidimainosten avulla. Mainoksissa käytimme kauniita kuvia kukka-asetelmista sekä workshopeista, jotka välittivät tapahtumien tunnelmaa ja osallistujien hyvää fiilistä.
Aloitamme somemainonnan aina A/B-testaamalla useita hiottuja mainostekstejä erilaisilla mainoskuvilla, jotta saadaan dataa siitä, millaiset mainoskuvat ja -tekstit antavat parhaat tulokset käytettävälle mainosbudjetille.
Aloitimme mainostuksen tekemällä A/B-testin muutamilla mainoskuvilla Metan liidimainosten avulla. Mainoksissa käytimme kauniita kuvia kukka-asetelmista sekä workshopeista, jotka välittivät tapahtumien tunnelmaa ja osallistujien hyvää fiilistä.
Aloitamme somemainonnan aina A/B-testaamalla useita hiottuja mainostekstejä erilaisilla mainoskuvilla, jotta saadaan dataa siitä, millaiset mainoskuvat ja -tekstit antavat parhaat tulokset käytettävälle mainosbudjetille.
Aloitimme mainostuksen tekemällä A/B-testin muutamilla mainoskuvilla Metan liidimainosten avulla. Mainoksissa käytimme kauniita kuvia kukka-asetelmista sekä workshopeista, jotka välittivät tapahtumien tunnelmaa ja osallistujien hyvää fiilistä.
Aloitamme somemainonnan aina A/B-testaamalla useita hiottuja mainostekstejä erilaisilla mainoskuvilla, jotta saadaan dataa siitä, millaiset mainoskuvat ja -tekstit antavat parhaat tulokset käytettävälle mainosbudjetille.
Myyntipolun optimointi
Myyntipolun optimointi
Myyntipolun optimointi
Myyntipolun optimointi
Rakensimme nopean liidipolun, jossa mainoksesta siirryttiin helposti workshopin ilmoittautumiseen. A/B-testien avulla löysimme toimivimmat mainosversiot, jotka herättivät tunteita, toivat esiin tapahtuman ainutlaatuisuuden ja veivät asiakkaan sujuvasti ilmoittautumiseen.
Rakensimme nopean liidipolun, jossa mainoksesta siirryttiin helposti workshopin ilmoittautumiseen. A/B-testien avulla löysimme toimivimmat mainosversiot, jotka herättivät tunteita, toivat esiin tapahtuman ainutlaatuisuuden ja veivät asiakkaan sujuvasti ilmoittautumiseen.
Rakensimme nopean liidipolun, jossa mainoksesta siirryttiin helposti workshopin ilmoittautumiseen. A/B-testien avulla löysimme toimivimmat mainosversiot, jotka herättivät tunteita, toivat esiin tapahtuman ainutlaatuisuuden ja veivät asiakkaan sujuvasti ilmoittautumiseen.
Rakensimme nopean liidipolun, jossa mainoksesta siirryttiin helposti workshopin ilmoittautumiseen. A/B-testien avulla löysimme toimivimmat mainosversiot, jotka herättivät tunteita, toivat esiin tapahtuman ainutlaatuisuuden ja veivät asiakkaan sujuvasti ilmoittautumiseen.
Tulokset
Tulokset
Tulokset
Tulokset
A/B-testaus oli avainasemassa kampanjan onnistumisessa. Testaamalla erilaisia mainoskuvia -ja tekstejä pystyimme tunnistamaan, mitkä yhdistelmät resonoivat parhaiten kohdeyleisön kanssa. Tämä lähestymistapa mahdollisti tehokkaan budjetin käytön ja parhaan mahdollisen hinnan liidille. Somessa mainostetut workshopit tuottivat myyntiä kokonaisuudessaan 960 euroa, mikä ylitti mainontaan käytetyn budjetin (388,53 euroa) lähes kaksinkertaisesti.
A/B-testaus oli avainasemassa kampanjan onnistumisessa. Testaamalla erilaisia mainoskuvia -ja tekstejä pystyimme tunnistamaan, mitkä yhdistelmät resonoivat parhaiten kohdeyleisön kanssa. Tämä lähestymistapa mahdollisti tehokkaan budjetin käytön ja parhaan mahdollisen hinnan liidille.
Somessa mainostetut workshopit tuottivat myyntiä kokonaisuudessaan 960 euroa, mikä ylitti mainontaan käytetyn budjetin 388,53€ lähes kaksinkertaisesti.
A/B-testaus oli avainasemassa kampanjan onnistumisessa. Testaamalla erilaisia mainoskuvia -ja tekstejä pystyimme tunnistamaan, mitkä yhdistelmät resonoivat parhaiten kohdeyleisön kanssa. Tämä lähestymistapa mahdollisti tehokkaan budjetin käytön ja parhaan mahdollisen hinnan liidille.
Somessa mainostetut workshopit tuottivat myyntiä kokonaisuudessaan 960 euroa, mikä ylitti mainontaan käytetyn budjetin (388,53 euroa) lähes kaksinkertaisesti.
A/B-testaus oli avainasemassa kampanjan onnistumisessa. Testaamalla erilaisia mainoskuvia -ja tekstejä pystyimme tunnistamaan, mitkä yhdistelmät resonoivat parhaiten kohdeyleisön kanssa. Tämä lähestymistapa mahdollisti tehokkaan budjetin käytön ja parhaan mahdollisen hinnan liidille.
Somessa mainostetut workshopit tuottivat myyntiä kokonaisuudessaan 960 euroa, mikä ylitti mainontaan käytetyn budjetin 388,53€ reilusti.
A/B-testaus oli avainasemassa kampanjan onnistumisessa. Testaamalla erilaisia mainoskuvia -ja tekstejä pystyimme tunnistamaan, mitkä yhdistelmät resonoivat parhaiten kohdeyleisön kanssa. Tämä lähestymistapa mahdollisti tehokkaan budjetin käytön ja parhaan mahdollisen hinnan liidille.
Somessa mainostetut workshopit tuottivat myyntiä kokonaisuudessaan 960 euroa, mikä ylitti mainontaan käytetyn budjetin (388,53 euroa) lähes kaksinkertaisesti.
A/B-testaus oli avainasemassa kampanjan onnistumisessa. Testaamalla erilaisia mainoskuvia -ja tekstejä pystyimme tunnistamaan, mitkä yhdistelmät resonoivat parhaiten kohdeyleisön kanssa. Tämä lähestymistapa mahdollisti tehokkaan budjetin käytön ja parhaan mahdollisen hinnan liidille.
Somessa mainostetut workshopit tuottivat myyntiä kokonaisuudessaan 960 euroa, mikä ylitti mainontaan käytetyn budjetin 388,53€ lähes kaksinkertaisesti.
Katso alta tarkempaa dataa kampanjasta
Katso alta tarkempaa dataa kampanjasta
Katso alta tarkempaa dataa
Katso alta tarkempaa dataa kampanjasta







Lisää työnjälkeämme
Lisää työnjälkeämme
Lisää työnjälkeämme
Lisää työnjälkeämme
Lisää työnjälkeämme
Lisää työnjälkeämme
Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään
Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään
Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään
Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään