Työnäyte I MBakery

MBakery on turkulainen leipomo, jonka tuotevalikoimaan kuuluu mm. herkullisia leipiä, värikkäitä kakkuja ja upeita leivoksia. Kaikki MBakeryn tuotteet tehdään käsin, laadukkaista raaka-aineista. Lue alta tarina siitä, miten autoimme MBakerya kasvattamaan verkkokaupan myyntiä somemainonnalla.

Projektin tyyppi

Somemainonta

Alusta

Facebook & Instagram

MBakery X Moody

MBakery on turkulainen leipomo, joka halusi kasvattaa verkkokauppansa myyntiä sekä boostata uuden brunssikahvilan näkyvyyttä.

Yhteistyön tavoitteena oli vauhdittaa kakkukaupan kasvua verkossa ja houkutella ihmisiä brunsseille uuteen kesäkahvilaan Cafe Villa Saaroon.

Lisää verkkomyyntiä somesta

Rakensimme MBakerylle kahdentyyppisiä kampanjoita: toiset ohjasivat asiakkaita verkkokauppaan tilaamaan herkullisia kakkuja ja leivonnaisia, kun taas toiset houkuttelivat ihmisiä brunssille paikan päälle Cafe Villa Saaroon. Hyödynsimme selkeitä viestejä, visuaalisesti herkullisia kuvia sekä jatkuvaa A/B-testausta, jotta löysimme parhaat toimivat mainokset ja kohdennukset.

Kohdennus ja optimointi

Kampanjat suunniteltiin tukemaan asiakkaan ostopolkua: mainoksesta siirrytään suoraan tuotteeseen, ja ostaminen oli tehty mahdollisimman vaivattomaksi. Selkeä ja yksinkertainen polku on ratkaisevaa, kun asiakas ohjataan somealustalta eteenpäin.

Tulokset

Kampanjaa optimoimalla ja erilaisia mainostyyppejä testaamalla kampanjan aikana sivusto-ostoja tuli 252 kappaletta - näiden ostojen ollessa kokonaisarvoltaan = 11 340 € / mainosbudjettia tähän vaadittiin 2089€. Yhteistyön tuloksena MBakery sai konkreettisia tuloksia ja kasvua:

Mikkoa lainaten: “Tulokset on ollut erittäin positiivisia, kakkukauppa käy nykyään erittäin hyvin!”

Lopputulos

Lopputuloksena syntyi moderni, käyttäjäystävällinen ja hakukoneoptimoitu verkkosivusto, joka tukee Rakennus Raution liiketoiminnan kasvua. Asiakkaiden on nyt helpompi löytää palvelut ja pyytää tarjouksia, mikä näkyy suoraan yhteydenottojen määrän kasvuna. 

Katso alta asiakkaan kokemus yhteistyöstä

Kampanjat

Jirawat Matchim

+358 942 704 268

jira@moody.fi

Asiakkuudet

Juha Uusivirta

+358 942 704 268

juha@moody.fi

Moody Mediapalvelut Oy

3168487-1

Osuusmyllynkatu 7

33700, Tampere

Logo

Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Kampanjat

Jirawat Matchim

+358 942 704 268

jira@moody.fi

Asiakkuudet

Juha Uusivirta

+358 942 704 268

juha@moody.fi

Moody Mediapalvelut Oy

3168487-1

Osuusmyllynkatu 7

33700, Tampere

Logo

Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Kampanjat

Jirawat Matchim

+358 942 704 268

jira@moody.fi

Asiakkuudet

Juha Uusivirta

+358 942 704 268

juha@moody.fi

Moody Mediapalvelut Oy

3168487-1

moody@moody.fi

2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Kampanjat

Jirawat Matchim

+358 942 704 268

jira@moody.fi

Asiakkuudet

Juha Uusivirta

+358 942 704 268

juha@moody.fi

Moody Mediapalvelut Oy

3168487-1

moody@moody.fi

2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Kampanjat

Jirawat Matchim

+358 942 704 268

jira@moody.fi

Asiakkuudet

Juha Uusivirta

+358 942 704 268

juha@moody.fi

Moody Mediapalvelut Oy

3168487-1

moody@moody.fi

2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Työnäyte I MBakery

Työnäyte
MBakery

Työnäyte
MBakery

Työnäyte I MBakery

Työnäyte
MBakery

Työnäyte I MBakery

MBakery on turkulainen leipomo, jonka tuotevalikoimaan kuuluu mm. herkullisia leipiä, värikkäitä kakkuja ja upeita leivoksia. Kaikki MBakeryn tuotteet tehdään käsin, laadukkaista raaka-aineista.

Lue alta tarina siitä, miten autoimme MBakerya kasvattamaan verkkokaupan myyntiä somemainonnalla.

MBakery on turkulainen leipomo, jonka tuotevalikoimaan kuuluu mm. herkullisia leipiä, värikkäitä kakkuja ja upeita leivoksia.

Kaikki MBakeryn tuotteet tehdään käsin, laadukkaista raaka-aineista.


Lue alta tarina siitä, miten autoimme MBakerya kasvattamaan verkkokaupan myyntiä somemainonnalla

MBakery on turkulainen leipomo, jonka tuotevalikoimaan kuuluu mm. herkullisia leipiä, värikkäitä kakkuja ja upeita leivoksia.

Kaikki MBakeryn tuotteet tehdään käsin, laadukkaista raaka-aineista.


Lue alta tarina siitä, miten autoimme MBakerya kasvattamaan verkkokaupan myyntiä somemainonnalla

MBakery on turkulainen leipomo, jonka tuotevalikoimaan kuuluu mm. herkullisia leipiä, värikkäitä kakkuja ja upeita leivoksia. Kaikki MBakeryn tuotteet tehdään käsin, laadukkaista raaka-aineista. Lue alta tarina siitä, miten autoimme MBakerya kasvattamaan verkkokaupan myyntiä somemainonnan avulla.

MBakery on turkulainen leipomo, jonka tuotevalikoimaan kuuluu mm. herkullisia leipiä, värikkäitä kakkuja ja upeita leivoksia. Kaikki MBakeryn tuotteet tehdään käsin, laadukkaista raaka-aineista.


Lue alta tarina siitä, miten autoimme MBakerya kasvattamaan verkkokaupan myyntiä somemainonnalla

MBakery on turkulainen leipomo, jonka tuotevalikoimaan kuuluu mm. herkullisia leipiä, värikkäitä kakkuja ja upeita leivoksia. Kaikki MBakeryn tuotteet tehdään käsin, laadukkaista raaka-aineista. Lue alta tarina siitä, miten autoimme MBakerya kasvattamaan verkkokaupan myyntiä somemainonnan avulla.

Projektin tyyppi

Somemainonta

Alusta

Facebook & Instagram

Facebook & IG

MBakery X Moody

MBakery X Moody

MBakery X Moody

MBakery X Moody

MBakery on turkulainen leipomo, joka halusi kasvattaa verkkokauppansa myyntiä sekä boostata uuden brunssikahvilan näkyvyyttä. Yhteistyön tavoitteena oli vauhdittaa kakkukaupan kasvua verkossa ja houkutella ihmisiä brunsseille uuteen kesäkahvilaanCafe Villa Saaroon.

MBakery on turkulainen leipomo, joka halusi kasvattaa verkkokauppansa myyntiä sekä boostata uuden brunssikahvilan näkyvyyttä. Yhteistyön tavoitteena oli vauhdittaa kakkukaupan kasvua verkossa ja houkutella ihmisiä brunsseille uuteen kesäkahvilaanCafe Villa Saaroon.

MBakery on turkulainen leipomo, joka halusi kasvattaa verkkokauppansa myyntiä sekä boostata uuden brunssikahvilan näkyvyyttä. Yhteistyön tavoitteena oli vauhdittaa kakkukaupan kasvua verkossa ja houkutella ihmisiä brunsseille uuteen kesäkahvilaanCafe Villa Saaroon.

MBakery on turkulainen leipomo, joka halusi kasvattaa verkkokauppansa myyntiä sekä boostata uuden brunssikahvilan näkyvyyttä. Yhteistyön tavoitteena oli vauhdittaa kakkukaupan kasvua verkossa ja houkutella ihmisiä brunsseille uuteen kesäkahvilaanCafe Villa Saaroon.

Lisää verkkomyyntiä somesta

Lisää verkkomyyntiä somemainonnalla

Lisää verkkomyyntiä somemainonnalla

Lisää verkkomyyntiä somemainonnalla

Rakensimme MBakerylle kahdentyyppisiä kampanjoita: toiset ohjasivat asiakkaita verkkokauppaan tilaamaan herkullisia kakkuja ja leivonnaisia, kun taas toiset houkuttelivat ihmisiä brunssille paikan päälle Cafe Villa Saaroon. Hyödynsimme selkeitä viestejä, visuaalisesti herkullisia kuvia sekä jatkuvaa A/B-testausta, jotta löysimme parhaat toimivat mainokset ja kohdennukset.

Rakensimme MBakerylle kahdentyyppisiä kampanjoita: toiset ohjasivat asiakkaita verkkokauppaan tilaamaan herkullisia kakkuja ja leivonnaisia, kun taas toiset houkuttelivat ihmisiä brunssille paikan päälle Cafe Villa Saaroon.


Hyödynsimme selkeitä viestejä, visuaalisesti herkullisia kuvia sekä jatkuvaa A/B-testausta, jotta löysimme parhaat toimivat mainokset ja kohdennukset.

Rakensimme MBakerylle kahdentyyppisiä kampanjoita: toiset ohjasivat asiakkaita verkkokauppaan tilaamaan herkullisia kakkuja ja leivonnaisia, kun taas toiset houkuttelivat ihmisiä brunssille paikan päälle Cafe Villa Saaroon.


Hyödynsimme selkeitä viestejä, visuaalisesti herkullisia kuvia sekä jatkuvaa A/B-testausta, jotta löysimme parhaat toimivat mainokset ja kohdennukset.

Rakensimme MBakerylle kahdentyyppisiä kampanjoita: toiset ohjasivat asiakkaita verkkokauppaan tilaamaan herkullisia kakkuja ja leivonnaisia, kun taas toiset houkuttelivat ihmisiä brunssille paikan päälle Cafe Villa Saaroon. Hyödynsimme selkeitä viestejä, visuaalisesti herkullisia kuvia sekä jatkuvaa A/B-testausta, jotta löysimme parhaat toimivat mainokset ja kohdennukset.

Kohdennus ja optimointi

Kohdennus ja optimointi

Kohdennus ja optimointi

Kohdennus ja optimointi

Kampanjat suunniteltiin tukemaan asiakkaan ostopolkua: mainoksesta siirrytään suoraan tuotteeseen, ja ostaminen oli tehty mahdollisimman vaivattomaksi. Selkeä ja yksinkertainen polku on ratkaisevaa, kun asiakas ohjataan somealustalta eteenpäin.

Kampanjat suunniteltiin tukemaan asiakkaan ostopolkua: mainoksesta siirrytään suoraan tuotteeseen, ja ostaminen oli tehty mahdollisimman vaivattomaksi. Selkeä ja yksinkertainen polku on ratkaisevaa, kun asiakas ohjataan somealustalta eteenpäin.

Kampanjat suunniteltiin tukemaan asiakkaan ostopolkua: mainoksesta siirrytään suoraan tuotteeseen, ja ostaminen oli tehty mahdollisimman vaivattomaksi. Selkeä ja yksinkertainen polku on ratkaisevaa, kun asiakas ohjataan somealustalta eteenpäin.

Kampanjat suunniteltiin tukemaan asiakkaan ostopolkua: mainoksesta siirrytään suoraan tuotteeseen, ja ostaminen oli tehty mahdollisimman vaivattomaksi. Selkeä ja yksinkertainen polku on ratkaisevaa, kun asiakas ohjataan somealustalta eteenpäin.

Tulokset

Tulokset

Tulokset

Tulokset

Kampanjaa optimoimalla ja erilaisia mainostyyppejä testaamalla kampanjan aikana sivusto-ostoja tuli 252 kappaletta - näiden ostojen ollessa kokonaisarvoltaan = 11 340 € / mainosbudjettia tähän vaadittiin 2089€. Yhteistyön tuloksena MBakery sai konkreettisia tuloksia ja kasvua:

Mikkoa lainaten: “Tulokset on ollut erittäin positiivisia, kakkukauppa käy nykyään erittäin hyvin!”

Kampanjaa optimoimalla ja erilaisia mainostyyppejä testaamalla kampanjan aikana sivusto-ostoja tuli 252 kappaletta - näiden ostojen ollessa kokonaisarvoltaan = 11 340 € / mainosbudjettia tähän vaadittiin 2089€. Yhteistyön tuloksena MBakery sai konkreettisia tuloksia ja kasvua:


Mikkoa lainaten: “Tulokset on ollut erittäin positiivisia, kakkukauppa käy nykyään erittäin hyvin!”

Kampanjaa optimoimalla ja erilaisia mainostyyppejä testaamalla kampanjan aikana sivusto-ostoja tuli 252 kappaletta - näiden ostojen ollessa kokonaisarvoltaan = 11 340 € / mainosbudjettia tähän vaadittiin 2089€. Yhteistyön tuloksena MBakery sai konkreettisia tuloksia ja kasvua:


Mikkoa lainaten: “Tulokset on ollut erittäin positiivisia, kakkukauppa käy nykyään erittäin hyvin!”

Kampanjaa optimoimalla ja erilaisia mainostyyppejä testaamalla kampanjan aikana sivusto-ostoja tuli 252 kappaletta - näiden ostojen ollessa kokonaisarvoltaan = 11 340 € / mainosbudjettia tähän vaadittiin 2089€. Yhteistyön tuloksena MBakery sai konkreettisia tuloksia ja kasvua:

Mikkoa lainaten: “Tulokset on ollut erittäin positiivisia, kakkukauppa käy nykyään erittäin hyvin!”

Kampanjaa optimoimalla ja erilaisia mainostyyppejä testaamalla kampanjan aikana sivusto-ostoja tuli 252 kappaletta - näiden ostojen ollessa kokonaisarvoltaan = 11 340 € / mainosbudjettia tähän vaadittiin 2089€. Yhteistyön tuloksena MBakery sai konkreettisia tuloksia ja kasvua:


Mikkoa lainaten: “Tulokset on ollut erittäin positiivisia, kakkukauppa käy nykyään erittäin hyvin!”

Kampanjaa optimoimalla ja erilaisia mainostyyppejä testaamalla kampanjan aikana sivusto-ostoja tuli 252 kappaletta - näiden ostojen ollessa kokonaisarvoltaan = 11 340 € / mainosbudjettia tähän vaadittiin 2089€.


Yhteistyön tuloksena MBakery sai konkreettisia tuloksia ja kasvua:

Mikkoa lainaten: “Tulokset on ollut erittäin positiivisia, kakkukauppa käy nykyään erittäin hyvin!”

Katso alta asiakkaan kokemus yhteistyöstä

Katso alta asiakkaan kokemus

Katso alta asiakkaan kokemus

Katso alta asiakkaan kokemus yhteistyöstä

Lisää työnjälkeämme

Lisää työnjälkeämme

Lisää työnjälkeämme

Lisää työnjälkeämme

Lisää työnjälkeämme

Lisää työnjälkeämme

Kampanjat

Jirawat Matchim

+358 942 704 268

jira@moody.fi

Asiakkuudet

Juha Uusivirta

+358 942 704 268

juha@moody.fi

Moody

Mediapalvelut Oy

3168487-1

Osuusmyllynkatu 7

33700, Tampere

Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Kampanjat

Jirawat Matchim

+358 942 704 268

jira@moody.fi

Asiakkuudet

Juha Uusivirta

+358 942 704 268

juha@moody.fi

Moody

Mediapalvelut Oy

3168487-1

Osuusmyllynkatu 7

33700, Tampere

Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Kampanjat

Jirawat Matchim

+358 942 704 268

jira@moody.fi

Asiakkuudet

Juha Uusivirta

+358 942 704 268

juha@moody.fi

Moody Mediapalvelut Oy

3168487-1

Osuusmyllynkatu 7

33700, Tampere

Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Kampanjat

Jirawat Matchim

+358 942 704 268

jira@moody.fi

Asiakkuudet

Juha Uusivirta

+358 942 704 268

juha@moody.fi

Moody Mediapalvelut Oy

3168487-1

Osuusmyllynkatu 7

33700, Tampere

Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Kampanjat

Jirawat Matchim

+358 942 704 268

jira@moody.fi

Asiakkuudet

Juha Uusivirta

+358 942 704 268

juha@moody.fi

Moody Mediapalvelut Oy

3168487-1

Osuusmyllynkatu 7

33700, Tampere

Logo

Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Kampanjat

Jirawat Matchim

+358 942 704 268

jira@moody.fi

Asiakkuudet

Juha Uusivirta

+358 942 704 268

juha@moody.fi

Moody Mediapalvelut Oy

3168487-1

moody@moody.fi

Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Kampanjat

Jirawat Matchim

+358 942 704 268

jira@moody.fi

Asiakkuudet

Juha Uusivirta

+358 942 704 268

juha@moody.fi

Moody Mediapalvelut Oy

3168487-1

moody@moody.fi

Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään