Työnäyte I BLCS Fuel Optimizer

BLCS Fuel Optimizer on suomalainen yritys, joka tarjoaa ratkaisun polttoaineenkulutuksen pienentämiseen ja kustannusten säästämiseen.

Lue alta tarina siitä, miten rakensimme BLCS:lle modernin WordPress-verkkosivuston verkkokauppatoiminnoilla.

Projektin tyyppi

Verkkokauppa

Alusta

Wordpress

BLCS X Moody

BLCS Fuel Optimizer on suomalainen yritys, joka tarjoaa innovatiivisen ratkaisun polttoaineen kulutuksen pienentämiseen. Yritys palvelee sekä B2B- että B2C-asiakkaita, joten yksittäisestä sivuston vierailijasta voi kehittyä pitkäaikainen, jopa vuosia kestävä asiakassuhde. Siksi oli tärkeää rakentaa moderni verkkosivusto, joka tukee verkkomyyntiä ja tekee tuotteen hyödyt selkeästi ymmärrettäviksi potentiaalisille asiakkaille.

Suunnitelma ja toteutus

Toteutimme BLCS:lle WordPress-verkkosivuston verkkokauppatoiminnoilla. Rakensimme selkeän ja luotettavan käyttöliittymän, joka esittelee tuotteen hyödyt, ohjaa asiakkaan vaivattomasti ostoon ja tukee yrityksen kasvua. Sivusto rakennettiin skaalautuvaksi ja muokattavaksi, jotta se palvelee joustavasti myös tulevissa markkinoinnin ja liiketoiminnan kehitysvaiheissa.

Myyntipolun optimointi

Sivustolle lisättiin polttoaineen säästölaskuri, jonka avulla asiakas näkee heti, kuinka paljon polttoainetta ja kustannuksia hän voi säästää tuotteen avulla. Tämä interaktiivinen työkalu tekee hyödystä konkreettisen ja madaltaa ostopäätöksen kynnystä.


Lisäksi rakensimme BLCS:lle interaktiivisen chat-ratkaisun verkkomyynnin tehostamiseksi.

Chat herättää asiakkaan huomion ystävällisellä avauksella:


“Moi! Kiinnostaisiko sinua nähdä, kuinka paljon voisit säästää polttoainekuluissa vuodessa? Teen sinulle arvion hetkessä!”


Tämän avulla sivuston vierailijat saadaan aktivoitua keskusteluun ja ohjattua kohti ostoa tai yhteydenottoa.

Lopputulos

Uusi verkkosivusto tukee BLCS:n myyntiä entistä tehokkaammin:

  • Verkkokaupan kautta asiakas voi tehdä ostoksen suoraan sivustolla.

  • Säästölaskuri konkretisoi tuotteen hyödyt heti.

  • Interaktiivinen chat-ratkaisu varmistaa, että asiakkaat saavat nopeasti vastaukset kysymyksiinsä ja ostoprosessi etenee vaivattomasti.

Kokonaisuus tuo BLCS:lle modernin, asiakaskeskeisen sivuston, joka tukee sekä verkkomyyntiä että brändin uskottavuutta.

Lopputulos

Lopputuloksena syntyi moderni, käyttäjäystävällinen ja hakukoneoptimoitu verkkosivusto, joka tukee Rakennus Raution liiketoiminnan kasvua. Asiakkaiden on nyt helpompi löytää palvelut ja pyytää tarjouksia, mikä näkyy suoraan yhteydenottojen määrän kasvuna. 

Katso alta asiakkaan kokemus yhteistyöstä

Kampanjat

Jirawat Matchim

+358 942 704 268

jira@moody.fi

Asiakkuudet

Juha Uusivirta

+358 942 704 268

juha@moody.fi

Moody Mediapalvelut Oy

3168487-1

Osuusmyllynkatu 7

33700, Tampere

Logo

Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Kampanjat

Jirawat Matchim

+358 942 704 268

jira@moody.fi

Asiakkuudet

Juha Uusivirta

+358 942 704 268

juha@moody.fi

Moody Mediapalvelut Oy

3168487-1

Osuusmyllynkatu 7

33700, Tampere

Logo

Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Kampanjat

Jirawat Matchim

+358 942 704 268

jira@moody.fi

Asiakkuudet

Juha Uusivirta

+358 942 704 268

juha@moody.fi

Moody Mediapalvelut Oy

3168487-1

moody@moody.fi

2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Kampanjat

Jirawat Matchim

+358 942 704 268

jira@moody.fi

Asiakkuudet

Juha Uusivirta

+358 942 704 268

juha@moody.fi

Moody Mediapalvelut Oy

3168487-1

moody@moody.fi

2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Kampanjat

Jirawat Matchim

+358 942 704 268

jira@moody.fi

Asiakkuudet

Juha Uusivirta

+358 942 704 268

juha@moody.fi

Moody Mediapalvelut Oy

3168487-1

moody@moody.fi

2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Työnäyte I BLCS Fuel Optimizer

Työnäyte
BLCS FuelOptimizer

Työnäyte
BLCS Fuel Optimizer

Työnäyte
BLCS Fuel Optimizer

Työnäyte I BLCS FuelOptimizer

Työnäyte I BLCS FuelOptimizer

BLCS Fuel Optimizer on suomalainen yritys, joka tarjoaa ratkaisun polttoaineenkulutuksen pienentämiseen ja kustannusten säästämiseen. Lue alta tarina siitä, miten rakensimme BLCS:lle modernin WordPress-verkkosivuston verkkokauppatoiminnoilla.

BLCS Fuel Optimizer on suomalainen yritys, joka tarjoaa ratkaisun polttoaineenkulutuksen pienentämiseen ja kustannusten säästämiseen.


Lue alta tarina siitä, miten rakensimme BLCS:lle modernin WordPress-verkkosivuston verkkokauppatoiminnoilla.

BLCS Fuel Optimizer on suomalainen yritys, joka tarjoaa ratkaisun polttoaineenkulutuksen pienentämiseen ja kustannusten säästämiseen.


Lue alta tarina siitä, miten rakensimme BLCS:lle modernin WordPress-verkkosivuston verkkokauppatoiminnoilla.

BLCS Fuel Optimizer on suomalainen yritys, joka tarjoaa ratkaisun polttoaineenkulutuksen pienentämiseen ja kustannusten säästämiseen.


Lue alta tarina siitä, miten rakensimme BLCS:lle modernin WordPress-verkkosivuston verkkokauppatoiminnoilla.

BLCS Fuel Optimizer on suomalainen yritys, joka tarjoaa ratkaisun polttoaineenkulutuksen pienentämiseen ja kustannusten säästämiseen.

Lue alta tarina siitä, miten rakensimme BLCS:lle modernin WordPress-verkkosivuston verkkokauppatoiminnoilla.

Projektin tyyppi

Verkkokauppa

Alusta

Wordpress

BLCS X Moody

BLCS X Moody

BLCS X Moody

BLCS X Moody

BLCS X Moody

BLCS Fuel Optimizer on suomalainen yritys, joka tarjoaa innovatiivisen ratkaisun polttoaineen kulutuksen pienentämiseen. Yritys palvelee sekä B2B- että B2C-asiakkaita, joten yksittäisestä sivuston vierailijasta voi kehittyä pitkäaikainen, jopa vuosia kestävä asiakassuhde. Siksi oli tärkeää rakentaa moderni verkkosivusto, joka tukee verkkomyyntiä ja tekee tuotteen hyödyt selkeästi ymmärrettäviksi potentiaalisille asiakkaille.

BLCS Fuel Optimizer on suomalainen yritys, joka tarjoaa innovatiivisen ratkaisun polttoaineen kulutuksen pienentämiseen. Yritys palvelee sekä B2B- että B2C-asiakkaita, joten yksittäisestä sivuston vierailijasta voi kehittyä pitkäaikainen, jopa vuosia kestävä asiakassuhde.


Siksi oli tärkeää rakentaa moderni verkkosivusto, joka tukee verkkomyyntiä ja tekee tuotteen hyödyt selkeästi ymmärrettäviksi potentiaalisille asiakkaille.

BLCS Fuel Optimizer on suomalainen yritys, joka tarjoaa innovatiivisen ratkaisun polttoaineen kulutuksen pienentämiseen. Yritys palvelee sekä B2B- että B2C-asiakkaita, joten yksittäisestä sivuston vierailijasta voi kehittyä pitkäaikainen, jopa vuosia kestävä asiakassuhde. Siksi oli tärkeää rakentaa moderni verkkosivusto, joka tukee verkkomyyntiä ja tekee tuotteen hyödyt selkeästi ymmärrettäviksi potentiaalisille asiakkaille.

BLCS Fuel Optimizer on suomalainen yritys, joka tarjoaa innovatiivisen ratkaisun polttoaineen kulutuksen pienentämiseen. Yritys palvelee sekä B2B- että B2C-asiakkaita, joten yksittäisestä sivuston vierailijasta voi kehittyä pitkäaikainen, jopa vuosia kestävä asiakassuhde.


Siksi oli tärkeää rakentaa moderni verkkosivusto, joka tukee verkkomyyntiä ja tekee tuotteen hyödyt selkeästi ymmärrettäviksi potentiaalisille asiakkaille.

Suunnitelma ja toteutus

Suunnitelma ja toteutus

Suunnitelma ja toteutus

Suunnitelma ja toteutus

Toteutimme BLCS:lle WordPress-verkkosivuston verkkokauppatoiminnoilla. Rakensimme selkeän ja luotettavan käyttöliittymän, joka esittelee tuotteen hyödyt, ohjaa asiakkaan vaivattomasti ostoon ja tukee yrityksen kasvua. Sivusto rakennettiin skaalautuvaksi ja muokattavaksi, jotta se palvelee joustavasti myös tulevissa markkinoinnin ja liiketoiminnan kehitysvaiheissa.

Toteutimme BLCS:lle WordPress-verkkosivuston verkkokauppatoiminnoilla. Rakensimme selkeän ja luotettavan käyttöliittymän, joka esittelee tuotteen hyödyt, ohjaa asiakkaan vaivattomasti ostoon ja tukee yrityksen kasvua.


Sivusto rakennettiin skaalautuvaksi ja muokattavaksi, jotta se palvelee joustavasti myös tulevissa markkinoinnin ja liiketoiminnan kehitysvaiheissa.

Toteutimme BLCS:lle WordPress-verkkosivuston verkkokauppatoiminnoilla. Rakensimme selkeän ja luotettavan käyttöliittymän, joka esittelee tuotteen hyödyt, ohjaa asiakkaan vaivattomasti ostoon ja tukee yrityksen kasvua. Sivusto rakennettiin skaalautuvaksi ja muokattavaksi, jotta se palvelee joustavasti myös tulevissa markkinoinnin ja liiketoiminnan kehitysvaiheissa.

Toteutimme BLCS:lle WordPress-verkkosivuston verkkokauppatoiminnoilla. Rakensimme selkeän ja luotettavan käyttöliittymän, joka esittelee tuotteen hyödyt, ohjaa asiakkaan vaivattomasti ostoon ja tukee yrityksen kasvua.


Sivusto rakennettiin skaalautuvaksi ja muokattavaksi, jotta se palvelee joustavasti myös tulevissa markkinoinnin ja liiketoiminnan kehitysvaiheissa.

Myyntipolun optimointi

Myyntipolun optimointi

Myyntipolun optimointi

Myyntipolun optimointi

Sivustolle lisättiin polttoaineen säästölaskuri, jonka avulla asiakas näkee heti, kuinka paljon polttoainetta ja kustannuksia hän voi säästää tuotteen avulla. Tämä interaktiivinen työkalu tekee hyödystä konkreettisen ja madaltaa ostopäätöksen kynnystä.


Lisäksi rakensimme BLCS:lle interaktiivisen chat-ratkaisun verkkomyynnin tehostamiseksi.

Chat herättää asiakkaan huomion ystävällisellä avauksella:

“Moi! Kiinnostaisiko sinua nähdä, kuinka paljon voisit säästää polttoainekuluissa vuodessa?

Teen sinulle arvion hetkessä!”


Tämän avulla sivuston vierailijat saadaan aktivoitua keskusteluun ja ohjattua kohti ostoa tai yhteydenottoa.

Sivustolle lisättiin polttoaineen säästölaskuri, jonka avulla asiakas näkee heti, kuinka paljon polttoainetta ja kustannuksia hän voi säästää tuotteen avulla. Tämä interaktiivinen työkalu tekee hyödystä konkreettisen ja madaltaa ostopäätöksen kynnystä.


Lisäksi rakensimme BLCS:lle interaktiivisen chat-ratkaisun verkkomyynnin tehostamiseksi joka herättää asiakkaan huomion avauksella:


“Moi! Kiinnostaisiko sinua nähdä, kuinka paljon voisit säästää polttoainekuluissa vuodessa? Teen sinulle arvion hetkessä!”


Tämän avulla sivuston vierailijat saadaan aktivoitua keskusteluun ja ohjattua kohti ostoa tai yhteydenottoa.

Sivustolle lisättiin polttoaineen säästölaskuri, jonka avulla asiakas näkee heti, kuinka paljon polttoainetta ja kustannuksia hän voi säästää tuotteen avulla. Tämä interaktiivinen työkalu tekee hyödystä konkreettisen ja madaltaa ostopäätöksen kynnystä.


Lisäksi rakensimme BLCS:lle interaktiivisen chat-ratkaisun verkkomyynnin tehostamiseksi. Chat herättää asiakkaan huomion ystävällisellä avauksella:

“Moi! Kiinnostaisiko sinua nähdä, kuinka paljon voisit säästää polttoainekuluissa vuodessa? Teen sinulle arvion hetkessä!”


Tämän avulla sivuston vierailijat saadaan aktivoitua keskusteluun ja ohjattua kohti ostoa tai yhteydenottoa.

Sivustolle lisättiin polttoaineen säästölaskuri, jonka avulla asiakas näkee heti, kuinka paljon polttoainetta ja kustannuksia hän voi säästää tuotteen avulla. Tämä interaktiivinen työkalu tekee hyödystä konkreettisen ja madaltaa ostopäätöksen kynnystä.


Lisäksi rakensimme BLCS:lle interaktiivisen chat-ratkaisun verkkomyynnin tehostamiseksi joka herättää asiakkaan huomion avauksella:


“Moi! Kiinnostaisiko sinua nähdä, kuinka paljon voisit säästää polttoainekuluissa vuodessa? Teen sinulle arvion hetkessä!”


Tämän avulla sivuston vierailijat saadaan aktivoitua keskusteluun ja ohjattua kohti ostoa tai yhteydenottoa.

Sivustolle lisättiin polttoaineen säästölaskuri, jonka avulla asiakas näkee heti, kuinka paljon polttoainetta ja kustannuksia hän voi säästää tuotteen avulla. Tämä interaktiivinen työkalu tekee hyödystä konkreettisen ja madaltaa ostopäätöksen kynnystä.


Lisäksi rakensimme BLCS:lle interaktiivisen chat-ratkaisun verkkomyynnin tehostamiseksi. Chat herättää asiakkaan huomion ystävällisellä avauksella:

“Moi! Kiinnostaisiko sinua nähdä, kuinka paljon voisit säästää polttoainekuluissa vuodessa? Teen sinulle arvion hetkessä!”


Tämän avulla sivuston vierailijat saadaan aktivoitua keskusteluun ja ohjattua kohti ostoa tai yhteydenottoa.

Sivustolle lisättiin polttoaineen säästölaskuri, jonka avulla asiakas näkee heti, kuinka paljon polttoainetta ja kustannuksia hän voi säästää tuotteen avulla. Tämä interaktiivinen työkalu tekee hyödystä konkreettisen ja madaltaa ostopäätöksen kynnystä.


Lisäksi rakensimme BLCS:lle interaktiivisen chat-ratkaisun verkkomyynnin tehostamiseksi. Chat herättää asiakkaan huomion ystävällisellä avauksella:

“Moi! Kiinnostaisiko sinua nähdä, kuinka paljon voisit säästää polttoainekuluissa vuodessa? Teen sinulle arvion hetkessä!”


Tämän avulla sivuston vierailijat saadaan aktivoitua keskusteluun ja ohjattua kohti ostoa tai yhteydenottoa.

Lopputulos

Lopputulos

Lopputulos

Lopputulos

Uusi verkkosivusto tukee BLCS:n myyntiä entistä tehokkaammin:

  • Verkkokaupan kautta asiakas voi tehdä ostoksen suoraan sivustolla.

  • Säästölaskuri konkretisoi tuotteen hyödyt heti.

  • Interaktiivinen chat-ratkaisu varmistaa, että asiakkaat saavat nopeasti vastaukset kysymyksiinsä ja ostoprosessi etenee vaivattomasti.

Kokonaisuus tuo BLCS:lle modernin, asiakaskeskeisen sivuston, joka tukee sekä verkkomyyntiä että brändin uskottavuutta.

Uusi verkkosivusto tukee BLCS:n myyntiä enstistä tehokkaammin:


  • Verkkokaupan kautta asiakas voi tehdä ostoksen suoraan sivustolla.

  • Säästölaskuri konkretisoi tuotteen hyödyt heti.

  • Interaktiivinen chat-ratkaisu varmistaa, että asiakkaat saavat nopeasti vastaukset kysymyksiinsä ja ostoprosessi etenee vaivattomasti.


Kokonaisuus tuo BLCS:lle modernin, asiakaskeskeisen sivuston, joka tukee sekä verkkomyyntiä että brändin uskottavuutta.

Uusi verkkosivusto tukee BLCS:n myyntiä tehokkaasti:


  • Verkkokaupan kautta asiakas voi tehdä ostoksen suoraan sivustolla.

  • Säästölaskuri konkretisoi tuotteen hyödyt heti.

  • Interaktiivinen chat-ratkaisu varmistaa, että asiakkaat saavat nopeasti vastaukset kysymyksiinsä ja ostoprosessi etenee vaivattomasti.


Kokonaisuus tuo BLCS:lle modernin, asiakaskeskeisen sivuston, joka tukee sekä verkkomyyntiä että brändin uskottavuutta.

Uusi verkkosivusto tukee BLCS:n myyntiä entistä tehokkaammin:


  • Verkkokaupan kautta asiakas voi tehdä ostoksen suoraan sivustolla.

  • Säästölaskuri konkretisoi tuotteen hyödyt heti.

  • Interaktiivinen chat-ratkaisu varmistaa, että asiakkaat saavat nopeasti vastaukset kysymyksiinsä ja ostoprosessi etenee vaivattomasti.


Kokonaisuus tuo BLCS:lle modernin, asiakaskeskeisen sivuston, joka tukee sekä verkkomyyntiä että brändin uskottavuutta.

Lisää työnjälkeämme

Lisää työnjälkeämme

Lisää työnjälkeämme

Lisää työnjälkeämme

Lisää työnjälkeämme

Lisää työnjälkeämme

Kampanjat

Jirawat Matchim

+358 942 704 268

jira@moody.fi

Asiakkuudet

Juha Uusivirta

+358 942 704 268

juha@moody.fi

Moody

Mediapalvelut Oy

3168487-1

Osuusmyllynkatu 7

33700, Tampere

Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Kampanjat

Jirawat Matchim

+358 942 704 268

jira@moody.fi

Asiakkuudet

Juha Uusivirta

+358 942 704 268

juha@moody.fi

Moody

Mediapalvelut Oy

3168487-1

Osuusmyllynkatu 7

33700, Tampere

Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Kampanjat

Jirawat Matchim

+358 942 704 268

jira@moody.fi

Asiakkuudet

Juha Uusivirta

+358 942 704 268

juha@moody.fi

Moody Mediapalvelut Oy

3168487-1

Osuusmyllynkatu 7

33700, Tampere

Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Kampanjat

Jirawat Matchim

+358 942 704 268

jira@moody.fi

Asiakkuudet

Juha Uusivirta

+358 942 704 268

juha@moody.fi

Moody Mediapalvelut Oy

3168487-1

Osuusmyllynkatu 7

33700, Tampere

Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Kampanjat

Jirawat Matchim

+358 942 704 268

jira@moody.fi

Asiakkuudet

Juha Uusivirta

+358 942 704 268

juha@moody.fi

Moody Mediapalvelut Oy

3168487-1

Osuusmyllynkatu 7

33700, Tampere

Logo

Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Kampanjat

Jirawat Matchim

+358 942 704 268

jira@moody.fi

Asiakkuudet

Juha Uusivirta

+358 942 704 268

juha@moody.fi

Moody Mediapalvelut Oy

3168487-1

moody@moody.fi

Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Kampanjat

Jirawat Matchim

+358 942 704 268

jira@moody.fi

Asiakkuudet

Juha Uusivirta

+358 942 704 268

juha@moody.fi

Moody Mediapalvelut Oy

3168487-1

moody@moody.fi

Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään