Työnäyte I BLCS Fuel Optimizer
BLCS Fuel Optimizer on suomalainen yritys, joka tarjoaa ratkaisun polttoaineenkulutuksen pienentämiseen ja kustannusten säästämiseen.
Lue alta tarina siitä, miten rakensimme BLCS:lle modernin WordPress-verkkosivuston verkkokauppatoiminnoilla.


Projektin tyyppi
Verkkokauppa
Alusta
Wordpress
BLCS X Moody
BLCS Fuel Optimizer on suomalainen yritys, joka tarjoaa innovatiivisen ratkaisun polttoaineen kulutuksen pienentämiseen. Yritys palvelee sekä B2B- että B2C-asiakkaita, joten yksittäisestä sivuston vierailijasta voi kehittyä pitkäaikainen, jopa vuosia kestävä asiakassuhde. Siksi oli tärkeää rakentaa moderni verkkosivusto, joka tukee verkkomyyntiä ja tekee tuotteen hyödyt selkeästi ymmärrettäviksi potentiaalisille asiakkaille.
Suunnitelma ja toteutus
Toteutimme BLCS:lle WordPress-verkkosivuston verkkokauppatoiminnoilla. Rakensimme selkeän ja luotettavan käyttöliittymän, joka esittelee tuotteen hyödyt, ohjaa asiakkaan vaivattomasti ostoon ja tukee yrityksen kasvua. Sivusto rakennettiin skaalautuvaksi ja muokattavaksi, jotta se palvelee joustavasti myös tulevissa markkinoinnin ja liiketoiminnan kehitysvaiheissa.
Myyntipolun optimointi
Sivustolle lisättiin polttoaineen säästölaskuri, jonka avulla asiakas näkee heti, kuinka paljon polttoainetta ja kustannuksia hän voi säästää tuotteen avulla. Tämä interaktiivinen työkalu tekee hyödystä konkreettisen ja madaltaa ostopäätöksen kynnystä.
Lisäksi rakensimme BLCS:lle interaktiivisen chat-ratkaisun verkkomyynnin tehostamiseksi.
Chat herättää asiakkaan huomion ystävällisellä avauksella:
“Moi! Kiinnostaisiko sinua nähdä, kuinka paljon voisit säästää polttoainekuluissa vuodessa? Teen sinulle arvion hetkessä!”
Tämän avulla sivuston vierailijat saadaan aktivoitua keskusteluun ja ohjattua kohti ostoa tai yhteydenottoa.
Lopputulos
Uusi verkkosivusto tukee BLCS:n myyntiä entistä tehokkaammin:
Verkkokaupan kautta asiakas voi tehdä ostoksen suoraan sivustolla.
Säästölaskuri konkretisoi tuotteen hyödyt heti.
Interaktiivinen chat-ratkaisu varmistaa, että asiakkaat saavat nopeasti vastaukset kysymyksiinsä ja ostoprosessi etenee vaivattomasti.
Kokonaisuus tuo BLCS:lle modernin, asiakaskeskeisen sivuston, joka tukee sekä verkkomyyntiä että brändin uskottavuutta.
Lopputulos
Lopputuloksena syntyi moderni, käyttäjäystävällinen ja hakukoneoptimoitu verkkosivusto, joka tukee Rakennus Raution liiketoiminnan kasvua. Asiakkaiden on nyt helpompi löytää palvelut ja pyytää tarjouksia, mikä näkyy suoraan yhteydenottojen määrän kasvuna.

2025, Kaikki oikeudet pidätetään

2025, Kaikki oikeudet pidätetään

2025, Kaikki oikeudet pidätetään
Työnäyte I BLCS Fuel Optimizer
Työnäyte
BLCS FuelOptimizer
Työnäyte
BLCS Fuel Optimizer
Työnäyte
BLCS Fuel Optimizer
Työnäyte I BLCS FuelOptimizer
Työnäyte I BLCS FuelOptimizer
BLCS Fuel Optimizer on suomalainen yritys, joka tarjoaa ratkaisun polttoaineenkulutuksen pienentämiseen ja kustannusten säästämiseen. Lue alta tarina siitä, miten rakensimme BLCS:lle modernin WordPress-verkkosivuston verkkokauppatoiminnoilla.
BLCS Fuel Optimizer on suomalainen yritys, joka tarjoaa ratkaisun polttoaineenkulutuksen pienentämiseen ja kustannusten säästämiseen.
Lue alta tarina siitä, miten rakensimme BLCS:lle modernin WordPress-verkkosivuston verkkokauppatoiminnoilla.
BLCS Fuel Optimizer on suomalainen yritys, joka tarjoaa ratkaisun polttoaineenkulutuksen pienentämiseen ja kustannusten säästämiseen.
Lue alta tarina siitä, miten rakensimme BLCS:lle modernin WordPress-verkkosivuston verkkokauppatoiminnoilla.
BLCS Fuel Optimizer on suomalainen yritys, joka tarjoaa ratkaisun polttoaineenkulutuksen pienentämiseen ja kustannusten säästämiseen.
Lue alta tarina siitä, miten rakensimme BLCS:lle modernin WordPress-verkkosivuston verkkokauppatoiminnoilla.
BLCS Fuel Optimizer on suomalainen yritys, joka tarjoaa ratkaisun polttoaineenkulutuksen pienentämiseen ja kustannusten säästämiseen.
Lue alta tarina siitä, miten rakensimme BLCS:lle modernin WordPress-verkkosivuston verkkokauppatoiminnoilla.





Projektin tyyppi
Verkkokauppa
Alusta
Wordpress
BLCS X Moody
BLCS X Moody
BLCS X Moody
BLCS X Moody
BLCS X Moody
BLCS Fuel Optimizer on suomalainen yritys, joka tarjoaa innovatiivisen ratkaisun polttoaineen kulutuksen pienentämiseen. Yritys palvelee sekä B2B- että B2C-asiakkaita, joten yksittäisestä sivuston vierailijasta voi kehittyä pitkäaikainen, jopa vuosia kestävä asiakassuhde. Siksi oli tärkeää rakentaa moderni verkkosivusto, joka tukee verkkomyyntiä ja tekee tuotteen hyödyt selkeästi ymmärrettäviksi potentiaalisille asiakkaille.
BLCS Fuel Optimizer on suomalainen yritys, joka tarjoaa innovatiivisen ratkaisun polttoaineen kulutuksen pienentämiseen. Yritys palvelee sekä B2B- että B2C-asiakkaita, joten yksittäisestä sivuston vierailijasta voi kehittyä pitkäaikainen, jopa vuosia kestävä asiakassuhde.
Siksi oli tärkeää rakentaa moderni verkkosivusto, joka tukee verkkomyyntiä ja tekee tuotteen hyödyt selkeästi ymmärrettäviksi potentiaalisille asiakkaille.
BLCS Fuel Optimizer on suomalainen yritys, joka tarjoaa innovatiivisen ratkaisun polttoaineen kulutuksen pienentämiseen. Yritys palvelee sekä B2B- että B2C-asiakkaita, joten yksittäisestä sivuston vierailijasta voi kehittyä pitkäaikainen, jopa vuosia kestävä asiakassuhde. Siksi oli tärkeää rakentaa moderni verkkosivusto, joka tukee verkkomyyntiä ja tekee tuotteen hyödyt selkeästi ymmärrettäviksi potentiaalisille asiakkaille.
BLCS Fuel Optimizer on suomalainen yritys, joka tarjoaa innovatiivisen ratkaisun polttoaineen kulutuksen pienentämiseen. Yritys palvelee sekä B2B- että B2C-asiakkaita, joten yksittäisestä sivuston vierailijasta voi kehittyä pitkäaikainen, jopa vuosia kestävä asiakassuhde.
Siksi oli tärkeää rakentaa moderni verkkosivusto, joka tukee verkkomyyntiä ja tekee tuotteen hyödyt selkeästi ymmärrettäviksi potentiaalisille asiakkaille.
Suunnitelma ja toteutus
Suunnitelma ja toteutus
Suunnitelma ja toteutus
Suunnitelma ja toteutus
Toteutimme BLCS:lle WordPress-verkkosivuston verkkokauppatoiminnoilla. Rakensimme selkeän ja luotettavan käyttöliittymän, joka esittelee tuotteen hyödyt, ohjaa asiakkaan vaivattomasti ostoon ja tukee yrityksen kasvua. Sivusto rakennettiin skaalautuvaksi ja muokattavaksi, jotta se palvelee joustavasti myös tulevissa markkinoinnin ja liiketoiminnan kehitysvaiheissa.
Toteutimme BLCS:lle WordPress-verkkosivuston verkkokauppatoiminnoilla. Rakensimme selkeän ja luotettavan käyttöliittymän, joka esittelee tuotteen hyödyt, ohjaa asiakkaan vaivattomasti ostoon ja tukee yrityksen kasvua.
Sivusto rakennettiin skaalautuvaksi ja muokattavaksi, jotta se palvelee joustavasti myös tulevissa markkinoinnin ja liiketoiminnan kehitysvaiheissa.
Toteutimme BLCS:lle WordPress-verkkosivuston verkkokauppatoiminnoilla. Rakensimme selkeän ja luotettavan käyttöliittymän, joka esittelee tuotteen hyödyt, ohjaa asiakkaan vaivattomasti ostoon ja tukee yrityksen kasvua. Sivusto rakennettiin skaalautuvaksi ja muokattavaksi, jotta se palvelee joustavasti myös tulevissa markkinoinnin ja liiketoiminnan kehitysvaiheissa.
Toteutimme BLCS:lle WordPress-verkkosivuston verkkokauppatoiminnoilla. Rakensimme selkeän ja luotettavan käyttöliittymän, joka esittelee tuotteen hyödyt, ohjaa asiakkaan vaivattomasti ostoon ja tukee yrityksen kasvua.
Sivusto rakennettiin skaalautuvaksi ja muokattavaksi, jotta se palvelee joustavasti myös tulevissa markkinoinnin ja liiketoiminnan kehitysvaiheissa.
Myyntipolun optimointi
Myyntipolun optimointi
Myyntipolun optimointi
Myyntipolun optimointi
Sivustolle lisättiin polttoaineen säästölaskuri, jonka avulla asiakas näkee heti, kuinka paljon polttoainetta ja kustannuksia hän voi säästää tuotteen avulla. Tämä interaktiivinen työkalu tekee hyödystä konkreettisen ja madaltaa ostopäätöksen kynnystä.
Lisäksi rakensimme BLCS:lle interaktiivisen chat-ratkaisun verkkomyynnin tehostamiseksi.
Chat herättää asiakkaan huomion ystävällisellä avauksella:
“Moi! Kiinnostaisiko sinua nähdä, kuinka paljon voisit säästää polttoainekuluissa vuodessa?
Teen sinulle arvion hetkessä!”
Tämän avulla sivuston vierailijat saadaan aktivoitua keskusteluun ja ohjattua kohti ostoa tai yhteydenottoa.
Sivustolle lisättiin polttoaineen säästölaskuri, jonka avulla asiakas näkee heti, kuinka paljon polttoainetta ja kustannuksia hän voi säästää tuotteen avulla. Tämä interaktiivinen työkalu tekee hyödystä konkreettisen ja madaltaa ostopäätöksen kynnystä.
Lisäksi rakensimme BLCS:lle interaktiivisen chat-ratkaisun verkkomyynnin tehostamiseksi joka herättää asiakkaan huomion avauksella:
“Moi! Kiinnostaisiko sinua nähdä, kuinka paljon voisit säästää polttoainekuluissa vuodessa? Teen sinulle arvion hetkessä!”
Tämän avulla sivuston vierailijat saadaan aktivoitua keskusteluun ja ohjattua kohti ostoa tai yhteydenottoa.
Sivustolle lisättiin polttoaineen säästölaskuri, jonka avulla asiakas näkee heti, kuinka paljon polttoainetta ja kustannuksia hän voi säästää tuotteen avulla. Tämä interaktiivinen työkalu tekee hyödystä konkreettisen ja madaltaa ostopäätöksen kynnystä.
Lisäksi rakensimme BLCS:lle interaktiivisen chat-ratkaisun verkkomyynnin tehostamiseksi. Chat herättää asiakkaan huomion ystävällisellä avauksella:
“Moi! Kiinnostaisiko sinua nähdä, kuinka paljon voisit säästää polttoainekuluissa vuodessa? Teen sinulle arvion hetkessä!”
Tämän avulla sivuston vierailijat saadaan aktivoitua keskusteluun ja ohjattua kohti ostoa tai yhteydenottoa.
Sivustolle lisättiin polttoaineen säästölaskuri, jonka avulla asiakas näkee heti, kuinka paljon polttoainetta ja kustannuksia hän voi säästää tuotteen avulla. Tämä interaktiivinen työkalu tekee hyödystä konkreettisen ja madaltaa ostopäätöksen kynnystä.
Lisäksi rakensimme BLCS:lle interaktiivisen chat-ratkaisun verkkomyynnin tehostamiseksi joka herättää asiakkaan huomion avauksella:
“Moi! Kiinnostaisiko sinua nähdä, kuinka paljon voisit säästää polttoainekuluissa vuodessa? Teen sinulle arvion hetkessä!”
Tämän avulla sivuston vierailijat saadaan aktivoitua keskusteluun ja ohjattua kohti ostoa tai yhteydenottoa.
Sivustolle lisättiin polttoaineen säästölaskuri, jonka avulla asiakas näkee heti, kuinka paljon polttoainetta ja kustannuksia hän voi säästää tuotteen avulla. Tämä interaktiivinen työkalu tekee hyödystä konkreettisen ja madaltaa ostopäätöksen kynnystä.
Lisäksi rakensimme BLCS:lle interaktiivisen chat-ratkaisun verkkomyynnin tehostamiseksi. Chat herättää asiakkaan huomion ystävällisellä avauksella:
“Moi! Kiinnostaisiko sinua nähdä, kuinka paljon voisit säästää polttoainekuluissa vuodessa? Teen sinulle arvion hetkessä!”
Tämän avulla sivuston vierailijat saadaan aktivoitua keskusteluun ja ohjattua kohti ostoa tai yhteydenottoa.
Sivustolle lisättiin polttoaineen säästölaskuri, jonka avulla asiakas näkee heti, kuinka paljon polttoainetta ja kustannuksia hän voi säästää tuotteen avulla. Tämä interaktiivinen työkalu tekee hyödystä konkreettisen ja madaltaa ostopäätöksen kynnystä.
Lisäksi rakensimme BLCS:lle interaktiivisen chat-ratkaisun verkkomyynnin tehostamiseksi. Chat herättää asiakkaan huomion ystävällisellä avauksella:
“Moi! Kiinnostaisiko sinua nähdä, kuinka paljon voisit säästää polttoainekuluissa vuodessa? Teen sinulle arvion hetkessä!”
Tämän avulla sivuston vierailijat saadaan aktivoitua keskusteluun ja ohjattua kohti ostoa tai yhteydenottoa.
Lopputulos
Lopputulos
Lopputulos
Lopputulos
Uusi verkkosivusto tukee BLCS:n myyntiä entistä tehokkaammin:
Verkkokaupan kautta asiakas voi tehdä ostoksen suoraan sivustolla.
Säästölaskuri konkretisoi tuotteen hyödyt heti.
Interaktiivinen chat-ratkaisu varmistaa, että asiakkaat saavat nopeasti vastaukset kysymyksiinsä ja ostoprosessi etenee vaivattomasti.
Kokonaisuus tuo BLCS:lle modernin, asiakaskeskeisen sivuston, joka tukee sekä verkkomyyntiä että brändin uskottavuutta.
Uusi verkkosivusto tukee BLCS:n myyntiä enstistä tehokkaammin:
Verkkokaupan kautta asiakas voi tehdä ostoksen suoraan sivustolla.
Säästölaskuri konkretisoi tuotteen hyödyt heti.
Interaktiivinen chat-ratkaisu varmistaa, että asiakkaat saavat nopeasti vastaukset kysymyksiinsä ja ostoprosessi etenee vaivattomasti.
Kokonaisuus tuo BLCS:lle modernin, asiakaskeskeisen sivuston, joka tukee sekä verkkomyyntiä että brändin uskottavuutta.
Uusi verkkosivusto tukee BLCS:n myyntiä tehokkaasti:
Verkkokaupan kautta asiakas voi tehdä ostoksen suoraan sivustolla.
Säästölaskuri konkretisoi tuotteen hyödyt heti.
Interaktiivinen chat-ratkaisu varmistaa, että asiakkaat saavat nopeasti vastaukset kysymyksiinsä ja ostoprosessi etenee vaivattomasti.
Kokonaisuus tuo BLCS:lle modernin, asiakaskeskeisen sivuston, joka tukee sekä verkkomyyntiä että brändin uskottavuutta.
Uusi verkkosivusto tukee BLCS:n myyntiä entistä tehokkaammin:
Verkkokaupan kautta asiakas voi tehdä ostoksen suoraan sivustolla.
Säästölaskuri konkretisoi tuotteen hyödyt heti.
Interaktiivinen chat-ratkaisu varmistaa, että asiakkaat saavat nopeasti vastaukset kysymyksiinsä ja ostoprosessi etenee vaivattomasti.
Kokonaisuus tuo BLCS:lle modernin, asiakaskeskeisen sivuston, joka tukee sekä verkkomyyntiä että brändin uskottavuutta.
Lisää työnjälkeämme
Lisää työnjälkeämme
Lisää työnjälkeämme
Lisää työnjälkeämme
Lisää työnjälkeämme
Lisää työnjälkeämme
Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään
Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään
Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään
Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään

Made by @Moody 2025, Kaikki oikeudet pidätetään